دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...
دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...

حقیقت زندگی ...

بهم گفت: مهربون نباش، درک نکن، خودخواه باش، اهمیت نده، دروغ بگو، حقه بزن، باهوش باش، ساده نباش...!!!

گفتم: نمیتونم، نبوده ام و نمیتونم باشم.

بهم گفت: دنیا اینه اگه میخوای موفق باشی، برنده هر بازی باشی، دیگران نتونن بشکننت، چاره ای نداری.

گفتم: وقتی خدا انسان رو ساخت، گفت: خوب باش، درست باش، واقعیت باش...

شاید هم حق با اونه، چون انسان خوب بود ولی ساده پس سیب درخت ممنون رو خورد.

وقتی دارم فکر میکنم می بینم یه جورایی حق داره چون دروغ نمیگم و سعی میکنم ساده بمونم ولی من تنها کسی ام که همیشه شکسته میشم و ناراحت از اینمه ریا.

واقعا عجب دنیای کثیفی، و این یعنی حقیقت زندگی...




هیچکس مجبور نیست انسان بزرگی باشد، تنها انسان بودن کافی ست.

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 00:38 http://zaneashegh.blogsky.com

مهم انسان بودن هست. بقیه حرفها مهم نیست. درسته که خوب بودن سخته و آدم باید عذاب بکشه ولی خود انسان وجدانش راحته. ساده باش و ساده زندگی باش و اجازه بده که دلت مهربون بمونه. اینها موندگاره و هیچوقت احساس عذاب نمی کنی. باور کن عزیزم.

Midonam,vali khilisakhteh...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد