دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...
دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...

جوانه امید...

سلام به همه دوستای گلم، خوبید؟

شرمنده که این مدت خبری ازم نبود، به خدا تقصیر آقای همسر نبود انقدرها هم دلم تنگ نشده بود(بین خودمون).

یه اتفاقاتی افتاد که خوشحال بودم و میخواستم بیام باهمتون این شادی رو تقسیم کنم و یکدفعه همه چیز ۳۶۰ درجه عوض شد و حالم یخورده گرفته بود تا دیروز...


دیروز فهمیدم که همه چیز خوبه و توی این دنیای بزرگ و توی خونه کوچیک من داره اتفاقات شیرینی می افته... انگار دعاهای من و همسر محترم داره جواب میده و جوانه امید دوباره داره تو این زندگی رشد میکنه. خیلی خوشحالم و امیدوارم خداوند متعال این رحمت رو برای همیشه پایدار نگه داره این حس خوب ما رو ازمان نگیره و اجازه بده این حس خوب همیشه توی دلم بمونه...


خداوندا شکر گذار بزرگی و مهربانیت هستم و شکر گذار رحمت و برکتت... 

خداوندا دوستت دارم و سر به سجده عبادتت...