دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...
دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...

باز گشت...

سلام دوست جونیای خوب...


دلم برای همتون تنگ شده بود، این سه ماه همش دنبال کارا و برنامه های بودم که باید ردیف میشد و در کنارش استراحت کامل که دیگه داره کلافم میکنه. هرچی کتاب و فیلم و تلوزیون و وب سایت تو این دنیا هست تقریبا یه دورکی زدم بازم وقت اضافه اورم.


خصوصا که همسر محترم سرگرم کار و مسافرتهای کاری همیشگی و دیر وقت خونه میامد... ولی خیلی ناراحت نیستم. یه همراه با من هست که تنهام نمیزاره...


قول میدم زود به همتون سر بزنم و هر چی که تا این مدت از نوشته های قشنگتون عقب افتادم جبران کنم...


همتون و دوست دارم، دوست جونیا...

نظرات 5 + ارسال نظر

کـآش میـבـآنـِـستـــے

בُنـیـآے مـَלּ בر لـَبـخـَنـבهـآے تــُو

لــَمس کـَـرבלּ احسـآسـَت

گرفـتـَלּ בستـآنـَت خُلـآصــﮧ میشـَوב

....بــِﮧ هـَمیـלּ سـآבگــے

بـَرـآے تـَمـآم لـَحظــﮧ هـآے بـآ مـَלּ نـَبوבنت

בلـتـَنگــے میکـُنـَم ! ![قلب شکسته][گریه]

سلام خیلی ممنون از نوشته زیبات... امیدوارم که دلت به نا امیدی نوشته هایت نباشد...

دریا شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 03:23 http://azjensebaranam.blogsky.com

salam azizam
omidvaram ke khub bashid
kojaiiid?
up nemikonid?
be az jense baran tashrif biyarid khoshhal misham.

سلام دریا جان خوبی خانم. ببخشید که اینقدر دیر جوابتو دیدم خیلی درگیر بودم البته بیشتر به خیر ولی خیلی بالا و پایین بود قول که از این به بعد بهت سر بزنم...

حسین دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 23:14 http://mbz-days.blogsky.com/

سلام پریسا خانم
ارزوی موفقیت برای شما و همسری محترم دارم
بار اولی که اینجا اومدم و از طریق وبلاگ زهرا خانم(زوج خوشبخت)با وبتون اشنا شدم.خوشحال میشم به وبم سر بزنید و تبادل لینک کنیم
موفق باشید

باسلام منت گذاشتن خیلی ممنون ببخشید که خیلی دیر جوابتون رو دادم...

حسین دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 23:16 http://mbz-days.blogsky.com/

سلام
با اروزی موفقیت برا شما و هم همسر محترم

ممنون از شما که وقت گذاشتید تا خط خطیهای منو خوندید...

hewer یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 06:45

خوشحالم که برگشتی و نوشتن هاتو ادامه میدی. هستمت

ممنون قربونت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد