دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...
دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...

پایبندی...

تا حالا شده یه چیزی رو بپذیرید به خاطر کسی ولی نتونید پایبند بمونید؟


مثلا حاضر بشید یه چیزی که یه جورایی جز هویتونه رو با یه چیزی دیگه فقط به خاطر زندگیتون عوض کنید، و خیلی هم دلتون بخواد باورش کنید و بهش پایبند باشید ولی نتونید، چراشم خودتون ندونید؟؟؟


من یه چیزی از هویتم رو به خواسته اون عوض کردم و بهش قول دادم پایبندش میمونم یه مدت ۴ سالی هم بودم بعد بدون هیچ دلیلی یکدفعه ولش کردم و اصلا دیگه نمیخوام بهش فکر کنم. اون ته تهای قلبم هنوز یه باورهایی هست ولی اینکه بازم جدا دنباله روش باشم نیستم و خودم هم نمیدونم چرا؟


یه وقتای فکر میکنم اگه بخوام دوباره انجامش بدم شاید بازم زود دلم رو بزنه و بیخیالش بشم. ای کاش این حرف دلم رو باور میکرد، هر بار که سر این ماجرا با هم صحبت میکنیم میگه میخوام باورت کنم ولی نمیتونم وقتی باور میکنم که ببینم که واقعا با جون و دل پایبندش باشم...

حق داره، درستش هم همینه. ولی من ...


اصلا پایبندی یعنی چی؟ چطور میشه ثابت کرد پایبندی؟ من که همیشه فکر میکردم یعنی اینکه همیشه سر حرفمون باشیم و وقتی که پای عمل رسید پس نکشیم. چمیدونم مثل رفاقت، دوستی، معرفت...


نظر شماها چیه؟ کی میدونه پایبند بودن یعنی چی؟ چیکار باید بکنیم که به خودمون ثابت بشه پایبندیم؟




پی نوشت:

خدایا بهم قدرت بده که بتونم پای حرف وایسام، واقعا میخوام که شادی رو ته چشاش بخونم...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
darya شنبه 11 آبان 1392 ساعت 06:00 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام پریسا جان
خوبید عزیزم؟
خیلی خوشحال شدم از حضورتون
گلم من خودم تازه دو هفته است که عقد شدم . و شاید خیلی کم تجربه باشم در این بین. ولی کلمه پایبندی چیزی هستش که در همه ی عرصه های زندگی میشه حسش کرد.
گلم پایبندی از نظر من یه پیمانه . رو حرف موندن. حتی اگه از نظر شما نا خوشایند هم باشه اگه قول دادید اگه پیمان بستید اگه گفتید که فلان کار رو قبول میکنم یا باور میکنم یا انجامش میدم ،اگه رو حرفتون موندید میشه پایبندی...ولی خوب گاهی اتفاق می افته که شما از درون حس خوبی نداشته باشید . و من پیشنهاد اینه که برای اینکه حس خوبی داشته باشید به عمق مسئله برید و برای خودتون مفهومشو روشن کنید تا بتونید یک باور قلبی به موضوع مورد نظر پیدا کنید تا بتونید قویتر رو حرف خودتون بمونید.
قربون شما

سلام دریای زیبا...
خیلی تبریک میگم عزیزم با آرزوی زیباترین و شیرین ترین روزها در کنار همسرت...

ممنون از راهنماییت من هم به همین فکر میکردم و دارم سعی میکنم خودم را قانع کنم که اینبار باید به پای حرفم به ایستم و دیگه قولم رو نشکنم چون واقعیت رو بخوای خیلی دلم میخواد ولی نمیدونم چرا عملم با خواستم فرق داره... امیدوارم قلب و عقلم یکی شه....

بازم از ته دل برات خوشحالم و امیدوارم زندگی مشترکت مثل دلت دریایی باشه و آفتاب گرم مهربانی همیشه روشنش کنه....

فدای تو عروس خانم گل...

hewer یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 06:52

پایند بودن یعنی به خاطر چیزی که بهش اعتقاد داری هر کاری بکنی. به خاطر عشقت حتی وقتی ازش جدا شدی حاضر به خیانت نشی. از هر راهی و در هرشرایطی پول در نیاری و پایبند باشی . کسی که به اصولش پایبند نیست رونمیشه بهش اعتماد کرد .

دقیقا حرفت رو قبول دارم گلم...
برام دعا کن که قدرتش رو پیدا کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد