دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...
دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...

باران...

باران در راه است،


صدای رعد و برقش می آید،


دل شوره دارم،


که مبادا تاب نیاورد دل من،


باران در راه است...


ZoomInto: Pictures, Images and Photos
نظرات 1 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 00:10 http://anti-zandiq.blogfa.com

سلام. حال شما چطوره؟ هوز اون سر دنیا هستید دیگه نه! این پست این روزهاتون بامزه بود!

یکی از وبلاگهای منو با نام "تحقیق در دین" توی لینکهاتون دارید، ولی اون وبم فعلاً غیرفعال شده و در حال حاضر توی این جایی که براتون آدرسشو گذاشتن فعالم.

موفق باشید.

سلام آقا محسن، امیدوارم که روزگار خوش بوده باشه. جسته گریخته سرکی به وبلاگتون زدم این مدت. خیلی ممنون حتما وبلاگ جدیدتون رو وارد میکنم از نوشتهای شما خیلی خوشم میاد چون خیلی با این چیزای که این روزا اتفاق می افته و میگن خیلی فرق میکنه بوی حقیقت میده.
هنوز هم این سر دنیام یه جورای شده خونم. ولی خیلی زود قست برگشتن دارم، خدا کنه بشه دلم برای ایران تهران خیابونا سر و صدا همه چیش تنگ شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد