دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...
دور افتاده ...

دور افتاده ...

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شدی تا میتوانی زیبا برقص...

...

دوستای گلم سلام.

ببخشید خیلی وقته ننوشتم، خیلی حال و حوصله ندارم .

اتفاقات بد و خوب و بدی افتاده و انگار نمیخواد هم تموم شه. خلاصه که دل و دماغ هیچی ندارم. 

دلم نمیخواد هی از بدی و ناراحتی بنویسم. هر وقت اروم شدم بازم میام و مینویسم. 

اینجا تنها جایی که راحتم و دلم رو خالی میکنم...


دوستون دارم ...

پریسا.

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 05:58 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...

میلااد رسول مهربانی ها، حضرت محمّد مصطفی (ع) و طلوع خورشید پرفروغ آسمان علم الهى و رئیس مذهب عشق، امام جعفر صادق (ع) بر شما دوست مهربانم مبارک باد

مینا شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 02:48 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام عزیزم...
راستش نمی دونم چی شده فند عسل آجی...
ولی امیدوارم ب روزهای خوب خودت برگردی و شاهد دوبار نوشتنت باشم عزیزم...[:S004:]

سلام مینا جان، ممنون که سری به من زدی. دارم سعی میکنم خودم رو جمع و جور کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد